file-text cart profile

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMACE:

Ze zákona je spotřebitel oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Kupující spotřebitel i ten který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti má nárok na 2letou záruční dobu na nákup zboží. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.

Záruku nelze uplatnit na běžné opotřebení zboží.

Záruční list:

Spolu se zbožím vám bude doručen i záruční list (pokud není přiložen, slouží jako záruční list faktura, která vám bude zaslána společně se zbožím).

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost na telefonu 602 554 515, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy:  

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.    

DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.

Jak postupovat když zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosím kontaktujte naší společnost na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo na telefonu 602 554 515 a sdělte nám podrobnosti. My Vám následně poradíme jak dále postupovat.

Jak postupovat pokud je zboží vadné nebo nefunkční:

Kontaktujte naši společnost na telefonu 602 554 515 a popište problém. Poskytneme Vám úplné a odborné informace, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud nám posíláte reklamované zboží, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží.
  • popis závady a vaše kontaktní údaje.

Adresa pro doručení vráceného zboží:

ALUTECHNIK s.r.o., Jesenická 331, 252 44 Dolní Jirčany

Lhůta pro vyřízení reklamace:

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena nejpozději do 30ti dnů.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Neopravitelná závada:

Pokud zjistíme, že je zboží neopravitelné, budeme Vás kontaktovat, abychom domluvili vrácení peněz nebo výměnu za nový kus.

Reklamační protokol:

Pokud reklamaci provádíte osobně u nás na prodejně, prodejce Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, bude Vám zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.